Haul Bonprix si doua tinute de vara-toamna

 Este inceput de Septembrie dar inca este cald si frumos. Eu una sustin ca toamna va incepe pe 22 septembrie. Cele 30+ grade de afara confirma ca este inca vara si vreme de rochii si sandale.





In ultima comanda de la Bonprix am pus in cos o rochie-tunica boho pe care am purtat-o la festival alaturi de un rucsac negru incapator si ochelari de soare, toate cele 3 piese fiind de pe Bonprix.

Rochia se poate lejer purta si la toamna. O vad combinata cu o jacheta de piele sau de piele intoarsa si botine/bocanci. Din pacate nu mai este momentan disponibila pe visiniu insa este la fel de frumoasa si pe negru.

                                                 

  


Ruscacul negru este bine compartimentat si incapator. A incaput o jacheta, o sticla mica de apa si cateva lucrusoare precum servetele, balsam de buze. Usual girl stuff. 😁 Ochelarii de soare sunt tare misto, blocheaza soarele si arata bine si pe o fata mai subtire cum e a mea. Si pe ei i-am tot purtat vara asta dar sunt utili indiferent de sezon.






 Cum vi se par articolele alese? YAY or NAY?